دوره تخصصی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ

 | تاریخ ارسال: 1401/4/21 | 
در دنیای امروز، یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر کسب و کاری باید در نظر داشته باشد، حرکت به سمت دنیای دیجیتال است. احتمالا تا مدتی دیگر، کسب و کارهایی که هیچ پایگاه آنلاینی ندارند از گردونه رقابت با شرکت‌های مشابه خودشان خارج می‌شوند و دیگر توانایی فعالیت در ابعاد گسترده را نخواهند داشت و یا برای رسیدن به مرحله‌ای که رقبایشان دارند، باید زحمت زیادی بکشند و توان زیادی بگذارند. در این نقطه دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بالایی بخوردار خواهد بود!

رقابت در فضای مجازی (دیجیتال) به شدت سخت است. ابزارهای زیادی برای فعالیت و بازاریابی در این فضا وجود دارد و هر کسب و کاری می‌تواند با توجه به رویکرد و هدف خود، از این ابزارها استفاده کند. به همین دلیل است که داشتن مهارت کافی برای استفاده از این ابزارها و همچنین داشتن علم کافی برای بررسی این ابزارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

در دوره تخصصی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر تبلیغات آنلاین قصد داریم که با تمرکز بر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در گوگل (Google Ads)، eCRM یا مارکتینگ اتومیشن و طراحی کمپین‌های دیجیتالی وارد دنیای جدید تبلیغات شویم.

اساتید این دوره در حوزه تخصص خود جزو حرفه‌ای‌ترین افراد هستند و در طول دوره با استفاده از دانش نظری و عملی به همراهی با دانشجو می‌پردازند. سرفصل‌های دوره تخصصی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر تبلیغات آنلاین بر اساس نیازهای بازار کار این حوزه مشخص شده‌اند و به صورت هدفمند دانشجو را به بازار کار متصل می‌کنند.

این دوره با تمرکز بر پرورش مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ برای دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود.اساتید دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ باشگاه مهارت و اشتغال امیرکبیر از مجموعه‌های معتبری اسنپ و آپارات انتخاب شده‌اند.
در این دوره برای دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۴۰% تخفیف در نظر گرفته شده است. برای دریافت این کد تخفیف به شماره ۰۹۰۵۸۴۷۷۸۸۰ در واتس اپ پیام دهید.

برای ثبت نام در این دوره از طریق لینک زیر اقدام کنید:
دوره تخصصی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر تبلیغات آنلاین