پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر مصاحبه اختصاصی روابط عمومی با شرکت سما آریا نیک

 | تاریخ ارسال: 1401/7/16 | 

مدیر عامل آکادمی سما آریانیک :
سما آریانیک تنها شرکت دارای صنایع خلاق با موضوع آموزش تکنولوژی های نوین به کودکان و نوجوانان و همچنین فناور برتر پارک علم و فناوری دانشگاه امیر کبیر است .

دکتر میلاد احتیاط مدیر عامل آکادمی سما آریانیک در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد : در حال حاضر شرکت اسما آریانیک دارای دو شاخه فعالیت اصلی است، تولید اسباب بازی های خلاق بر اساس سیستم بین المللی استیم و پلتفرم آموزش تکنولوژی های نوین به کودکان و نوجوانان.

وی افزود :در این شرکت دوره های آموزشی تکنولوژی نوین برای کودکان ونوجوانان برگزار می شود و مواردی از جمله برنامه نویسی ، هوش مصنوعی ، رباتیک در رده های سنی ۵ الی ۱۴ سال با شیوه ای بازی محور و سرگرم کننده آموزش داده می شود.
برای درک بهتر اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان ذکر این نکته واجب است که از سال ۲۰۲۰ در تمام کشورهای پیشرفته آموزش برنامه نویسی به کودکان اجباری شده است.

دکتر احتیاط گفت : سما آریانیک اولین و تنها موسسه آموزشی در کشور است که تا این لحظه، توانسته است گواهی صنایع خلاق را با موضوع آموزش تکنولوژی های نوین به کودکان و نوجوانان ،از معاونت فناوری رئیس جمهور بگیرد‌.

وی پیرامون پکیج حرفه ای رباتیک سان گفت :این پکیج جامع، دارای بیش از ۱۶۰ قطعه پلاستیکی، فلزی و الکترونیکی است و با بهترین مواد اولیه که در شان کودک ایرانی است تولید شده است و با توجه به جامع بودنش، خانواده ها را از خرید بسته های متعدد آموزشی برای رباتیک بی نیاز می کند.
 این پکیج در راستای حفظ عدالت آموزشی دارای دو دی وی دی آموزش صفر تا صد رباتیک است که کودکان سراسر ایران می توانند از آموزش های با کیفیت بهره مند شوند.
در قیمت گذاری پکیج حرفه ای رباتیک سان، سعی شده است که اقشار متوسط جامعه بتوانند از این محصول استفاده کنند و بهای آن حدود ۵۸۰ هزار تومان است.
دکتر احتیاط اظهار کرد : دوره های آموزشی آکادمی سما آریا نیک چند ویژگی مهم دارد ،  از جمله طراحی دوره ها بر اساس سیستم بین المللی STEAM  که معتبرترین سیستم آموزشی جهان است، گارانتی بازگشت وجه دوره ها در صورت انصراف دانش پژوه از ادامه دوره ، پشتیبانی آنلاین قوی و چند جانبه، استفاده از مدرس هایی که ۳ مرحله تست و آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، استفاده از گیمیفیکیشن در آموزش ها و استفاده از آزمون های آنلاین در پلتفرم سما آریا نیک برای خودسنجی دانش پژوهان.
لازم به ذکر است که ما در سیستم استیم، دانش، تکنولوژی، مهندسی، هنر و ریاضی را به صورت ترکیبی به دانش پژوهان آموزش می دهیم.
جالب است بدانید پکیج حرفه ای رباتیک سان هم بر اساس سیستم استیم طراحی و تولید شده است.

مدیر عامل سما آریا نیک در ادامه گفت : در مورد گارانتی بازگشت وجه دوره ها،  نکته قابل توجه اینکه ، تاکنون از بین چند هزار دانش پژوه آکادمی، کمتر از ۱۵ نفر از این گارانتی استفاده کرده اند که این نشان از علاقه ی زیاد کودکان به دوره های آکادمی سماآریا نیک است.

وی اظهار کرد : در زمینه رباتیک،  ما جز چند تولید کننده برتر کشور هستیم ، همچنین دوره های آموزشی ما دانش پژوهان فارسی زبانی از سراسر شهرهای ایران، و برخی کشورهای جهان از جمله آلمان، انگلستان، ایتالیا، استرالیا، آمریکا، و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد.

مدیر عامل شر‌کت سما آریانیک در پایان خاطر نشان ساخت : باعث افتخار ماست که تا به امروز برای بیش از ۱۰۰ فرد ایرانی اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم انجام داده ایم و طبق برنامه ریزی انجام شده، به حول و قوه الهی و با حمایت های پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر،  ۸ محصول جدید تا پایان سال ۱۴۰۱ توسط همکاران ما تولید می شود.