پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر دوره پرورش ۲۰۰ کارآفرین جوان

 | تاریخ ارسال: 1401/8/18 | 
با هدف توانمند سازی ، ارتقای دانش و پرورش ایده های نوآورانه و خلاقانه برای رونق کسب و کارها و تجاری سازی محصولات یک دوره آموزشی تحت عنوان " دوره پرورش ۲۰۰ کارآفرین جوان " در کشور برگزار می شود.
فعالان شرکت های استارتاپی و دانش بنیان درحوزه علوم و فن آوری های شناختی و دانشجویان علاقه مند این حوزه می توانند از این فرصت آموزشی برای ارتقای دانش و توانمند سازی بازار کسب و کار و توسعه ایده های خلاقانه استفاده نمایند.
 
در این دوره آموزشی آنلاین " خلاقیت و نوآوری" ، "تفکر سیستمی "، " مدیریت مالی "، " تدوین  برنامه  بازار یابی "،  " کار تیمی "، " مدیریت برند" و " تدوین طرح کسب و کار" توسط اساتید و متخصصان فنی و صنعتی  برای افراد دارای ایده های خلاقانه در حوزه کسب و کار در یک بازه زمانی که ۱۱۲ ساعت ادامه می یابد، آموزش داده می شود.
 
این رویداد آموزشی – پرورشی ، براساس انتخاب سازمان بین المللی تجارت (ITC)  از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار و بودجه آن نیز توسط اتحادیه اروپا در چارچوب "پروژه توسعه تجارت میان جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا : کمک های فنی ، ظرفیت سازی و زنجیره ارزش مرتبط با تجارت " تامین شده و برای شرکت کنندگان در دوره رایگان است .
علاقه مندان می توانند برای شرکت در این دوره از طریق لینک  https://edu.imi.ir/TCenter ثبت نام  نمایند.
برای اطلاعات بیشتر به شماره ۲۲۰۲۴۴۶۵ تماس حاصل فرمایید.