رویداد تانا

 | تاریخ ارسال: 1401/11/23 | 
پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر،اقدام به برگزاری رویداد تانا با هدف ارائه دستاوردهای محققان در حوزه مدیریت سبز کرده است.
 
 
یکی از ابزارهای کلیدی توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، برگزاری رویدادهای عرضه و تقاضای نیازهای فناورانه به منظور ارتباط نزدیک بین شرکت‌های متقاضی فناوری و شرکت‌های عرضه‌کننده فناوری است. از این‌رو پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رویداد( تانا) در حوزه مدیریت سبز را برگزار می‌کند. این رویداد با هدف ایجاد و توسعه تعاملات سازنده بین سازمان‌ها و نهادهای صاحب نیاز و مساله، تیم‌های فناور و صاحب راهکار و سرمایه‌گذاران، ۱۰ اسفندماه سال‌جاری  برگزار خواهد شد.
از دیگر اهداف برگزاری رویداد تانا می‌توان به شناسایی پتانسیل‌ها، تیم‌های شایسته و طرح‌های فناورانه و نوآورنه در حوزه مدیریت سبز، تسهیل ارتباط موثر میان صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه اعلام شده از سوی سازمان‌ها و نهادهای صاحب مساله و توسعه بازار شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و طرح‌های فناورانه اشاره کرد.
 بهینه‌سازی مصرف انرژی، مدیریت سبز (پساب، پسماند و انرژی)، مدیریت پسماند( شهری، کشاورزی و صنعتی) و پساب (‌صنعتی و شهری) محورهای این رویداد به شمار می روند.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت InnoEvents.ir مراجعه نمایند و یا با دبیرخانه رویداد به شماره‌های ۰۲۱-۶۶۴۹۹۸۱۹ و ۰۹۰۵۲۶۹۷۶۱۲ تماس حاصل فرمایند.