پارک علم وفناوری دانشگاه امیر کبیر رویداد تانا در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/12/13 | 
رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها(تانا) دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار  شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه امیر کبیر، رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها (تانا) دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ در پارک علم و فناوری با هدف رفع نیازها و چالش ها، از صنعت تا فناوری در محورهای مدیریت سبز برگزار شد.
رویداد تانا که به عنوان مجموعه ای از اقدامات تعریف می شود، با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، سیاست گذاری و راهبری ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان‌ها و برنامه ریزی و اجرای پارک علم و فناوری در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این پارک می تواند برای مجموعه هایی که اعلام نیاز می کنند با فرایند حل مسئله نیازشان را رفع کند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر فرهنگ فصیحی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رویداد تانا مدیریت سبز، که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد گفت: چنین رویدادی برای همفکری و هم اندیشی بین مجموعه های  صاحب مسئله برگزار شده است تا بتواند با به وجود آوردن عرضه و تقاضا مجموعه های دانش بنیان و صنعت گران و شرکت های موجود در پارک  تعامل خوبی برقرار شود و امیدواریم که چنین برنامه هایی هدفمند و موثر باشد .
وی با بیان اینکه ۴ پارک علم و فناوری در استان تهران داوطلب شده  بودند این برنامه را برگزار کنند، گفت: امیدواریم با محتوای خوب، کمک و تسهیل گری برای رفع نیازهایی که از سوی برخی مجموعه ها ارائه شده است  بتوانیم مسائل مطرح شده را حل کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: پارک دانشگاه ۲۴۰ واحد فناور و مراکز اقماری دارد که از این تعداد بیش از ۱۰۰ شرکت  هستند ونیمی از آنها دانش بنیان شده اند.
ماموریت پارک، ارتباط با مجموعه های مختلف و ایجاد یک فرایند حل مسئله است.