پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت

 | تاریخ ارسال: 1402/2/4 | 

دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرایی سازی و تحقق شعار سال و با هدف “مهار تورم و رشد تولید” محصولات و یا خدمات فناورانه سلامت محور اقدام به برگزاری “دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت” نموده است. این رویداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر در خرداد ماه سال جاری در محل مرکز بین المللی همایش‌های رازی برگزار خواهد شد.


هدف از این رویداد شناسایی و تجاری سازی محصولات و یا خدمات فناورانه در سه حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل و خوراک و نوشیدنی است.
دومین فستیوال ایده بازار فناوری سلامت در شش بخش اصلی زیر برگزار خواهد شد:

جذب و شناسایی طرح های فناورانه جهت تجاری سازی

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکتهای فعال

رونمایی از محصولات فناورانه

نشست‌های تخصصی

دوره‌های توانمندسازی و بازآموزی

گفتمان سلامت

مهلت ارسال طرح  در بخش “رقابتی رویداد” و همچنین در خواست برای شرکت در بخش “رونمایی محصولات فناورانه” تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ است، که جزئیات بیشتر آن در وبسایت رویداد توضیح داده شده است.

علاقمندان اعم از فناوران و شرکت‌های فناور، نوپا و دانش بنیان و  فعال صنعتی در حوزه رویداد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای  Health.ideasbazaar.ir مراجعه و یا در صورت وجود ابهام و یا پرسش، با دفتر ایده بازار امیرکبیر (دبیرخانه رویداد) به شماره تلفن ۶۶۱۷۵۹۳۷- ۰۲۱و یا شماره همراه ۰۹۱۹۷۳۴۹۲۷۹ تماس حاصل فرمایند.