روابط عمومی پارک علم و فناوری بازدید های هفتگی دانش آموزی

 | تاریخ ارسال: 1402/5/28 | 
بازدید های هفتگی دانش آموزی در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر
پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، توسعه سرمایه های انسانی و ترویج فرهنگ کارآفرینی فناورانه اقدامات ترویجی خود را در حوزه دانش آموزی گسترش میدهد .
در این راستا و جهت آشنایی دانش آموزان با فرصت های ایجاد کسب و کار در و هدایت صحیح تحصیلی و شغلی سلسله بازدید‌های دانش‌آموزی در دستور کار پارک قرار گرفته است.
پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا کنون میزبان دانش آموزان منتخب از سراسر کشور بوده است.
هم چنین در جدیدترین برنامه، بازدیدهای منظم هفتگی برای بازدید دانش آموزان مدرسه ماندگار البرز در سه شنبه های هر هفته برنامه ریزی شده است.  دومین هفته از بازدیدهای دانشآموزی با حضور ۳۰ دانش آموز به همراه معلم پژوهشی دبیرستان روز سه شنبه ۲۴ شهریور ماه در محل برج فناوری ابن سینا برگزار شد.

البته! بازدید از مراکز علمی و فناوری یک تجربه بسیار جالب و آموزنده است. این مراکز عموماً تجهیزات پیشرفته و امکانات عالی را برای کشف علوم و تکنولوژی نوین کسب وکار به شما ارائه می‌دهند.

بازدید از این مراکز، فرصتی است تا تجربه‌هایی جدید را کسب کنید، به تعامل با نمونه‌های عملی و تجربی کسب و کار بپردازید، و حتی می‌توانید از خدمات آموزشی و کارگاه‌های کسب و کار استفاده کنید.