پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر نشست شرکت‌های ریلی و صنعتی برای بازاریابی و فروش

 | تاریخ ارسال: 1402/9/5 | 

حسین قندهاری، رئیس هیئت مدیره گروه مشارکتی آرادمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، گفت: نشست مدیران عامل طی ۱۸ تا ۲۲ آذر از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر سالن سامسونگ برگزار می‌شود و حضور در این نشست رایگان است.

وی با اشاره به اینکه به مدت ۲ سال در خصوص برنامه و اهداف این نشست کار شده است، تاکید کرد: برنامه این نشست در ۲۰ ماده در قالب طرح جامع بازاریابی و فروش تعریف شده است.

رئیس هیئت مدیره گروه مشارکتی آرادمانی تاکید کرد: سه ماده نخست این طرح شامل نشست‌های ماهانه مدیران عامل، نشست های ماهانه مدیران فروش و طرح تبلیغ مشترک است. همچنین هفده ماده دیگر این طرح از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای اشتغال‌زایی و افزایش تولید ، ایجاد درآمد و ارتقای سطح دانش فنی جوانان دارد .

قندهاری خاطرنشان کرد: شرکتهای فعالی که به این نشست دعوت شده‌اند عبارتند از صنعت حمل و نقل ریلی، ساختمان، صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی و صنعت برق.

وی در خصوص ویژگی این سلسله از نشست‌ها، تصریح کرد: در این نشست‌ها مدیران عامل شرکت‌ها با طرح آشنا شده و در صورت پذیرش طرح بصورت رایگان تبلیغ خواهند شد.

 


 

رئیس هیات مدیره گروه مشارکتی آرادمانی خاطرنشان کرد: به راحتی می‌توان تصور کرد ۳۰ شرکت حوزه ساختمان که رقیب هم نیستند چنانچه یکدیگر را تبلیغ کنند این اطلاع رسانی به میلیون‌ها مخاطب بصورت رایگان انجام شده و شرکت‌ها بازار بزرگتری را بدون صرف یک ریال بدست می‌آورند که این امر به گسترش بازار و حفظ اشتغال شرکت‌ها یاری رسانده منابع درآمد شرکت‌ها را دو چندان می‌نماید.

قندهاری عنوان کرد: به عنوان مثال سی شرکت فعال در حوزه صنعت حمل و نقل ریلی که رقیب یکدیگر نیستند و شامل تولید کنندگان محصولات مختلف این صنعت هستند در هر روز از ماه باید یک شرکت را توسط اعضای شرکت خود تبلیغ کنند.