بوت‌کمپ کارآفرینی آمپر برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1402/10/4 | 
بوت‌کمپ کارآفرینی (هوشمندسازی خودرو و صنعت حمل‌ونقل) ویژه دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌، صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه سال جاری توسط کارخانه نوآوری آمپر و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
 آشنایی با مواردی مانند کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، چگونگی جذب استارت‌آپ‌ها و شرکت در رویداد‌های آمپر، گرنت و سرمایه‌گذاری‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، مسیرهای کسب‌وکار و کارآفرینی، برگزاری جلسه‌های آموزش و مشاوره رایگان برای توانمندسازی افراد و آماده کردن برای ورود به زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، از محورهای این نشست بود.
 در این نشست مصطفی بغدادی، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری، به تشریح خدمات این صندوق به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت. گلاره قدیری مدیر آکادمی و بوت کمپ، مهدی اکبرشاهی مدیر شتابدهنده آمپر درایو و لیلا چراغی سرپرست شبکه سازی و برندینگ از کارخانه نوآوری آمپر در حوزه‌های مرتبط توضیحاتی را به دانشجویان ارائه دادند.


این نشست یک پیش رویداد برای دوره اصلی بوت‌کمپ هوشمندسازی خودرو و صنعت حمل‌ونقل است. در این دوره بنا بر این است که به صورت تخصصی و گام به گام در کنار متخصصین و منتورهای با تجربه این حوزه در خصوص صنعت خودرو، پروژه‌ های واقعی انجام گردد و همچنین با چالش‌ها و تکنیک‌های این صنعت، کسب مهارت صورت گیرد. شایسته یادآوری است، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰هزار متر و در دو سوله مجزا، هر سوله دو هزار مترمربع و در سه حوزه حمل‌ونقل، سلامت و سالمندی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب‌لب تخصصی فعالیت می‌کند.